.

Algymsa – tvorba webových stránek (Sokolov, Karlovarský kraj)

Tvorba webových stránek (Sokolov, Karlovarský kraj)

Programování je drahé

Jak jste si snad již přečetli, firma Algymsa alias Radovan Fišer nenabízí složité webové stránky. Algymsa nabízí spíše jednoduché stránky (pokud jakožto běžný uživatel nevíte, jaký je v tom rozdíl, nebojte, v článku se to dozvíte). Slovo složité je spojeno se slovem programováním a o tom je tento článek.

  • V dřevních dobách Internetu a internetových programovacách jazyků se veškeré složitější věci tvořily na koleni, s referenční příručkou v ruce a přítelem na telefonu.
  • Dnes se webové stránky tvoří rychlostí blesku a klikáním myši. Běžné prvky internetových stránek, které si dříve každý musel složitě naprogramovat, jsou dnes dostupné pro každého, zdarma a na stříbrném podnose. Stačí najít, stáhnout, trochu upravit a použít.

Jsou to složitější záležitosti a věci na míru, na něž je třeba najmout programátory. Ti jsou schopni sami od sebe a klidně ve sklepě vytvořit internetové království. Stojí to ale čas a peníze. A zvažte toto přiznání jednoho zkušeného programátora, který odpověděl na otázku, zda-li by nechtěl stvořit jednu jednoduchou internetovou aplikaci:

Dělat to úplně na míru… hmmm… i když je to docela jednoduchý, tak stejně by to bylo celkem drahý… v PHPku teda míň než v Javě, protože lidi co dělaj PHPko se spokojí s míň $ :) Já když si spočtu, kolik času jsem za poslední rok strávil v práci, kolik peněz za mě někdo musel zaplatit a jak málo jsem toho vlastně udělal, tak bych si sám nikdy vývoj aplikací na zakázku neplatil :D

Je tedy rozdíl mezi standardním řešením pro internetové stránky a řešením, které vyžaduje úpravy na míru. Běžné internetové stránky jsou dnes dostupné za velice nízné ceny. Věci na míru stojí peníze. A proč jsou běžné věci tak levné? Protože firmy jako Algymsa umí využít produktů, které dobrovolně a zdarma vytvářejí nadšenci pro své vlastní potřeby (tzv. open-source), ale zároveň umožňují firmám tyto produkty používat pro komerční účely.

Praktické poučení pro zákazníky je toto: nechte si od své internetové firmy ukázat, co všechno v její nabídce spadá do kategorie “běžný produkt” (nízká cena) a pokuste se do této kategorie vměstnat to, co od stránek chcete. Ušetříte! Praktickou ukázkou toho, co patří do kategorie běžných internetových stránek, je portfolio hotových prací firmy Algymsa (weby pro penziony, restaurace, kluby, spolky, živnostníky, menší firmy, …).

Web odráží realitu

Když si necháte dělat webové stránky, tak vás nemine reflexe. A ta může pěkně pálit. Dejme tomu, že jste firma a necháte si udělat komplet webové stránky, to jest strukturu, vzhled, fotky a textový obsah. A to je půlka práce. Webové stránky pak nabízí mnoho dalších nástrojů, které “zapadají” do fungování firmy. Konkrétně a zejména, v mé zkušenosti, jde o marketing. Zapadají v uvozovkách proto, že nejdřív musí marketing existovat, aby se na něj mohl nalepit webový marketing.

To je první bod. Druhý obecný poznatek je, že webové stránky mohou (dlouhodobě, udržitelně) pouze ukázat věrný obraz firmy. Nic víc. Tvůrci webových stránek jako Algymsa ví nejen to, jak má vypadat hezký web, ale ví i to, jak má vypadat kvalitní nabídka ve většině oborů a jak má vypadat správná firma. A tito tvůrci mají samozřejmě tendenci svým klientům pomoct, vylepšit jejich obraz. Nejde však stavět na vodě a hát. Východiskem je, že ambiciozní tvůrci webů zabroucí do sféry poradenství a poskytnou klientům více než jen programátorské služby.

Mluvím zejména, jak již bylo zmíněno, o marketingu (získávání nových zákazníků, vztahy se současnými a minulými zákazníky). Tvůrce webových stránek je především inženýrem lidské duše. Musí se vcítit do návštěvníka a říct si, co jej přesvědčí o tom, že tento penzion, tato firma jsou ideální pro útratu peněz. Já osobně to vidím kantovsky: poctivost je klíč aneb bez práce nejsou koláče. Toto konstatování vám tohno konkrétního asi moc neřekne. Poselství je však jasné.

younggirl

Webové stránky

  • jsou oknem do firmy,
  • stojí na firmě, navazují na její fungování,
  • nejsou jen výkladní skříní, ale nabízejí marketingový arzenál, který ovšem firma musí být schopna uchytit a pracovat s ním.

Tvůrci webů mají (mít) cit pro návštěvníky a mají firmám hodně co říct. Alespoň ti šikovní, jako je Algymsa.

Foto: Slow Muse

Ikonky, ikony a zase ikonky

Takové ty malé obrázky na webových stránkách, které nám říkají, kudy kam…

Circular Icons

Circular

FAMFAMFAM Icons

famfamfam

Function Icons

function

Crystal Clear

Firma Algymsa sídlí v Sokolově a nabízí webové stránky a doplňkové služby. Hlavní předností Algymsy jsou rychlost a nízké ceny. Podívejte se na hotové stránky a osvěžte svou mysl čtením zápisníku.